Objavil/a: vladimirmikec | 1. februarja, 2015

SULČELOV NA LJUBLJANICI

Z Miranom sva bila dogovorjena, da se dobiva zjutraj V Gostišču Bajc, kjer prodajajo karte za lov sulca na Vrhniških vodah. Nekaj grelnih elementov za na pot, urejene formalnosti in odhitela sva k ribiškemu domu, kjer naju je čakal čoln. Pričakala naju je okolica odeta v prvi letošnji sneg. Ljubljanica nizka, prenizka za moje pojme, ma kaj hočemno, če nam vreme in vode niso bile naklonjene skoraj dva meseca. Medtem, ko se je Miran ukvarjal z zlaganjem najine opreme iz avtomobila, sem se sam odpravil do čolna, da ga odklenem in osvobodim pokrivala, ki ga ščiti pred dežjem in snegom. Čoln je bil tik ob bregu reke, tako, da sem se moral kar potruditi, da sem se obračal na tesnem prostoru okoli njegovih stranic. Pri tem sem sicer pazil a kaj ko sta trava in sneg, preko globoke luknje, ki so jo naredile nutrije, ustvarili odlično past za mojo nogo. Ko sem stopil v to past narave, mi niso pomagali niti refleksi niti krik, ki sem ga spustil, ko sem se na glavo prevrnil, seveda oblečen v ledeno vodovje Ljubljanice. Mislim, da sem bil hitreje zunaj kot notri, no to ni nič pomagalo, potrebno se je bilo hitro preobleči. Prijatelj me je takoj odpeljal nazaj domov, kjer me je boljša polovica dočakala z že znano žensko zaskrbljenostjo in pripombo: ” Saj sem vedela, da te nekega dne nebo več z ribolova !”No kakor koli, hitro preoblačenje in gas nazaj za vodo. Seveda sva tokrat zelo pazila, da se neprijetnost nebi ponovila. Cel dan je minil lepem sončnem vremenu, kar dobro se je segrelo, tako da nama hudega ni bilo, no tudi ribe so se odšle “sončit” tako da do večera ni bilo prijema. Mrak, ki je počasi brisal obrise bregov sva čakala polna nade in res.

Malo pod avtocestnim mostom mi je prijel na silikonsko ribico, sicer ni bil velik a zadoščenje nama je nudil. Tik preden sva kočala je tudi Miran imel močan prijem a ga ni realiziral. to je bil moj peti sulec letos, v treh sulčelovih,  največji je meril tam nekje okrog 90cm, najmanjši pa okrog 60cm, seveda vsi še vedno plavajo. Vabim vas, pridite tudi vi na naše vode, saj se tu vedno kaj dogaja, Ljubljanica pa je čudovita reka polna presenečenj.

sulec 80cm

CAM02199


Komentiraj

Kategorije